❤ღخانوم دکترღ❤
❤ღخانوم دکترღ❤
❤ღخانوم دکترღ❤
خندوانه

:Dاقا من یه کشف بزرگی کردم ::D


حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !


حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !


حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !

:Dوااااااااااااای چقدر باهوشم :D

روز مبادا چه روزی است

دقیقا یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مبادا

یه روز هـم باید این سازنده ی جمله :

:-|” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ” :-|


:-|رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش ، همه هــــم صبر کنن، ببینم چه جوری میخاد حلـوا درست کنه ؛:-|


بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش^_^

 

:Dانقدرحال میکنم بااینایی که مواظب وسایلاشون هستن:D

 

:Dبعدمیان قایمشون کنن که خراب نشن،گمشون میکنن! :D

 

:-|هر چی عشق و حال داریم مجازیه:-|

ولی هر چی بدبختی همه واقعی

 

:-|با وضوح فول اچ دی!:-|

 

:Dﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺳﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﺩﯾﻢ

 

ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯾﻢ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ !

 

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ

 

. ﺭﻓﺘﯿﻢﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ

 

ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ، ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺗﻢ :  ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟

  ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :  ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ ! ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ،خیلی ترسیدم! فک کنم تو باغ نبود!:D

 

رفتم نون بگیرم دیدم شلوغه برگشتم خونه

بابام گفت پس نون کو؟

گفتم الکی مثلا نونوایی بسته بود!

یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای زد تو پوزم

که آب دهنمو معلق تو هوا دیدم

وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت:

الکی مثلا من بروسلی ام:D

 

یارو هر سه ماه یه بار میره سفر اروپا

:-|ویزاش باطل نشه:-|

.

.

:Dاونوقت منم روزی یه پیام میدم تو  گروه تا نندازنم بيرون:D

ﻣﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﻣﻰ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﻣﻰ ﺷﻨﻮﻡ بعضی دخترا ﺩﻭ میلیون ﺧﺮﺝ ﺭﻧﮓ موهاشون میکنن!

.

.

ﻣﺎ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺣﺎﻝ ﻭ ﭘﺬﻳﺮﺍﺋﻰ ﺭﻭ ﺭﻧﮓ ﮐﺮﺩﻳﻢ ﭘﻮﻧﺼﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺸﺪ

پولادی ترین اراده رو میدونی کی داره؟؟؟

.

.

.

اون زنی که از تلگرام میاد بیرون و میره سراغ کارهای خونه…!!!

:-|این فرد به درجه ای از عرفان رسیده که لذت های دنیوی براش بی معنی شده…

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید
من امتحان کردم
هیچ تاثیری نداره
ولی کلاس داره :)

 

اسم پروفایل خارجیا:ی
:D

 

marry selina
samy shetly
miranda curry

 

حالا اسم پروفایل ایرانیا:

 

تلخم مثل عرق سگی
شیطون بلای آقاش:D
قاسمم رو با دنیا عوض نمیکنم
من اونیم که سایه هم نداشت
دختره بابامم !:D
عبدالله مامانمم!
اصغر & جعفر:D

 

ماه های سال اینطوری میگذره

مهررررررررررررررررر
آبااااااااااااااااااااااااااااااان
:-|آذرررررررررررررررررررررررر
دیییییییییییی
بهمننننننننن
اسفنننننننننننننننننننننننند
فروردین
اردیبهشششششششششششششت
خردادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد:-|
:-|تیر:-|
:-|مرداد:-|
:-|شه:-|

ایـن آخریه که داغونم کرد:D

 

.

یادتونه کتابامونو جلد میکردیم بعد که تموم میشد میدیدیم مو رفته لاش؟؟؟

.

.

.

.

چه چرت و پرتایی یادتونه من اصلا یادم نمیاد :/:D

 

ماشینمو دزد برده،اومدم تو کوچه میزنم تو سر خودم!
دختر همسایمون اومده میگه نگران نباش،من پلاکشو برداشتم!^_^

..خدایا نمیشد کمتر خلق میکردی ولی با کیفیت بیشتر؟!۰-o:-|

 

:Dیه استاد داریم:D
وقتی ازمون عصبانی میشه،میگه:
گوساله ها خجالت بکشین!
من جای پدرتونم۰-o

 

:-|حالا اونایی که هویج نیستن ابراز وجود کنن.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رقیه
ساعت0:26---7 ارديبهشت 1395
لابد از اون دکترای قلابی هستی وای وای
پاسخ:نه عزیزم همه که عین تو قلابی نیستن


bad girl
ساعت18:07---6 ارديبهشت 1395
عالی بود عزیزم موفق باشی
پاسخ:مر20+10


I̅c̅є̅ gιяℓ
ساعت22:42---5 ارديبهشت 1395
slm aziz mrc ke be mn sar zadi damet gharm vebetam naze movafagh bashiii va omidvaram be shoghle mored alaghat beresiiiiii
پاسخ:mer30


رقیه
ساعت21:33---5 ارديبهشت 1395
اصلا کلن تودکتر شدی ازعلایم قیامته
خدایا توبه
پاسخ:بله دیه فک کردی منم مثل تو بیکارم وس خودم یه پا دکترم چن سال بعدم مدرک میگیرم خخخ


رقیه
ساعت20:21---5 ارديبهشت 1395

خانوم دکتـــــــــــــــــــــــــر یاابولفضل
آخرالزمان نزدیکه



ᕼIᒪᗩ
ساعت17:31---5 ارديبهشت 1395
خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. |by-> ღgirl❤ღ |Data-> یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 . 16:36
ABOUT

❤ یـهـ ر؋ـیق دارم اسمش ❤ ღخِِِِِّــِِِِِِِِِّدِِِِاسღ❤ تا اون پشتمـهـ بیخیال مخاطب خاص❤
CATEGORIES
TAGS
LINKS
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

.

.




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد سرای مذهبی

کد سرای مذهبی

.

.

دريافت کد بالا رفتن